Інноваційні підходи до формування сучасної моделі учасника навчально-виховного
процесу в умовах створення районної системи профільного навчання
Етапи розв’язання проблеми
І етап (2006-2008 рік) – опрацювання нормативно-правової бази, створення інформаційного, методичного та матеріально-технічного забезпечення
ІІ етап (2008-2011 роки) – відпрацювання обраних інноваційних технологій, створення умов для удосконалення та систематизації накопиченого матеріалу
ІІІ етап (2011-2012 роки) – узагальнення та розповсюдження досвіду з обраної проблеми
ІІ етап (2008-2011 роки) – відпрацювання обраних інноваційних технологій, створення умов для удосконалення та систематизації накопиченого матеріалу
ІІІ етап (2011-2012 роки) – узагальнення та розповсюдження досвіду з обраної проблеми
ІІ етап (2008-2011 роки)
- Накопичення та систематизація матеріалу з досвіду роботи над проблемою.
- Відпрацювання інноваційних методик та педагогічних технологій, активізація інноваційної діяльності НВЗ. Упровадження в НВП інформаційно-комунікаційних технологій.
- Відслідкування впливу інноваційних технологій на результативність НВП.
- Оновлення форм роботи з учнями, батьками, запровадження інноваційних технологій у виховну роботу кожного освітнього закладу.
- Розвиток допрофільної підготовки, якість організації профільної диференціації.
Накопичення та систематизація матеріалу з досвіду роботи над проблемою
- Організувати роботу педагогів щодо систематизації накопиченого матеріалу, а саме:
- розробка навчально-методичних комплексів (мініпідручників, зошитів для учнів, методичних матеріалів);
- створення банку педагогічних ідей;
- розробка методичних, дидактичних, наочних матеріалів;
- висвітлення досвіду роботи у педагогічній пресі.
Відпрацювання інноваційних методик та педагогічних технологій, активізація інноваційної діяльності НВЗ. Упровадження в НВП інформаційно-комунікаційних технологій
- Застосування у роботі більшості педагогів:
- інноваційних та інтерактивних технологій;
- інформаційних, комп’ютерних технологій.
- Мультимедійний супровід НВП.
Відслідкування впливу інноваційних технологій на результативність НВП
- Організація дослідної діяльності педагога.
- Моніторинг результативності педагогічної діяльності.
- Моніторинг рівня навченості учнів, розвитку визначених компетенцій таке інше.
Оновлення форм роботи з учнями, батьками, запровадження інноваційних технологій у виховну роботу кожного освітнього закладу
- Застосування новітніх форм виховної роботи:
- впровадження нових програм виховної діяльності;
- залучення учнів до проектної діяльності.
Розвиток допрофільної підготовки, якість організації профільної диференціації
- Розробка Програми впровадження допрофільної і профільного навчання на рівні РВО та НВЗ.
- Формування варіативної складової навчальних планів з урахуванням динаміки розвитку особистості кожної дитини, допрофільної підготовки учнів, результативної діагностики та анкетування учнів і батьків.
Підвищення професійної та фахової майстерності педагогів
- курси підвищення кваліфікації, які необхідно максимально наблизити до потреб педагога з урахуванням їх змісту, форми та терміну навчання;
- активна участь педагогів у районних, міських, обласних методичних заходах;
- результативна участь у професійних конкурсах;
- поширення власного досвіду через різноманітні форми методичної роботи.
Атестація педагогів
РВО:
- забезпечити продуктивне функціонування та взаємодію всіх учасників атестаційного процесу;
- сприяти впровадженню «Технологій комплексного оцінювання педагога».
РМК:
- продовжити роботу щодо узагальнення та апробації педагогічного досвіду;
- взяти участь у комплексному оцінюванні педагогічних працівників;
- організувати діяльність експертних груп.
Керівники освітніх закладів:
- забезпечити управлінсько-методичний супровід працівника з метою стимулювання та мотивація до профільного зростання;
- активізувати роботу з вивчення та узагальнення педагогічного досвіду;
- провести низьку організаційно-методичні заходи з підвищення інформаційної та правової культури педагога.
Педагоги, які атестуються:
- спрямувати зусилля на підвищення результативності своєї фахової діяльності;
- вдосконалювати професійну діяльність для підвищення власної кваліфікації та професійної компетентності.