П`ятниця, 19.04.2024, 09:38

МЕТОДИЧНИЙ кабінет Петровського РВО м.Донецьк

Меню сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Проблема району


Інноваційні підходи до формування сучасної моделі учасника навчально-виховного 
процесу в умовах створення районної системи профільного навчання


Етапи розв’язання проблеми

І етап (2006-2008 рік) – опрацювання нормативно-правової бази, створення інформаційного, методичного та матеріально-технічного забезпечення 
ІІ етап (2008-2011 роки) – відпрацювання обраних інноваційних технологій, створення умов для удосконалення та систематизації накопиченого матеріалу
ІІІ етап (2011-2012 роки) – узагальнення та розповсюдження досвіду з обраної проблеми

ІІ етап (2008-2011 роки)
  • Накопичення та систематизація матеріалу з досвіду роботи над проблемою.
  • Відпрацювання інноваційних методик та педагогічних технологій, активізація інноваційної діяльності НВЗ. Упровадження в НВП інформаційно-комунікаційних технологій.
  • Відслідкування впливу інноваційних технологій на результативність НВП.
  • Оновлення форм роботи з учнями, батьками, запровадження інноваційних технологій у виховну роботу кожного освітнього закладу.
  • Розвиток допрофільної підготовки, якість організації профільної диференціації.

Накопичення та систематизація матеріалу з досвіду роботи над проблемою
  1. Організувати роботу педагогів щодо систематизації накопиченого матеріалу, а саме:
    • розробка навчально-методичних комплексів (мініпідручників, зошитів для учнів, методичних матеріалів);
    • створення банку педагогічних ідей;
    • розробка методичних, дидактичних, наочних матеріалів;
    • висвітлення досвіду роботи у педагогічній пресі.

Відпрацювання інноваційних методик та педагогічних технологій, активізація інноваційної діяльності НВЗ. Упровадження в НВП інформаційно-комунікаційних технологій
  1. Застосування у роботі більшості педагогів:
    • інноваційних та інтерактивних технологій;
    • інформаційних, комп’ютерних технологій.
  2. Мультимедійний супровід НВП.

Відслідкування впливу інноваційних технологій на результативність НВП
  1. Організація дослідної діяльності педагога.
  2. Моніторинг результативності педагогічної діяльності.
  3. Моніторинг рівня навченості учнів, розвитку визначених компетенцій таке інше.

Оновлення форм роботи з учнями, батьками, запровадження інноваційних технологій у виховну роботу кожного освітнього закладу
  1. Застосування новітніх форм виховної роботи:
    • впровадження нових програм виховної діяльності;
    • залучення учнів до проектної діяльності.

Розвиток допрофільної підготовки, якість організації профільної диференціації
  1. Розробка Програми впровадження допрофільної і профільного навчання на рівні РВО та НВЗ.
  2. Формування варіативної складової навчальних планів з урахуванням динаміки розвитку особистості кожної дитини, допрофільної підготовки учнів, результативної діагностики та анкетування учнів і батьків.

Підвищення професійної та фахової майстерності педагогів
  • курси підвищення кваліфікації, які необхідно максимально наблизити до потреб педагога з урахуванням їх змісту, форми та терміну навчання;
  • активна участь педагогів у районних, міських, обласних методичних заходах;
  • результативна участь у професійних конкурсах;
  • поширення власного досвіду через різноманітні форми методичної роботи.

Атестація педагогів

РВО: 
  • забезпечити продуктивне функціонування та взаємодію всіх учасників атестаційного процесу;
  • сприяти впровадженню «Технологій комплексного оцінювання педагога».

РМК: 
  • продовжити роботу щодо узагальнення та апробації педагогічного досвіду;
  • взяти участь у комплексному оцінюванні педагогічних працівників;
  • організувати діяльність експертних груп.

Керівники освітніх закладів: 
  • забезпечити управлінсько-методичний супровід працівника з метою стимулювання та мотивація до профільного зростання;
  • активізувати роботу з вивчення та узагальнення педагогічного досвіду;
  • провести низьку організаційно-методичні заходи з підвищення інформаційної та правової культури педагога.

Педагоги, які атестуються:
  • спрямувати зусилля на підвищення результативності своєї фахової діяльності;
  • вдосконалювати професійну діяльність для підвищення власної кваліфікації та професійної компетентності.